Catalogo Articoli (Spogli Riviste)

OPAC HELP

Titolo:
Evaluation of learning disorders in children with a psychiatric disorder -An example from the Multimodal Treatment Study for ADHD (MTA study)
Autore:
Swanson, JM; Hanley, T; Simpson, S; Davies, M; Schulte, A; Wells, K; Hinshaw, S; Abikoff, H; Hechtman, L; Pelham, W; Hoza, B; Severe, J; Molina, B; Odbert, C; Forness, S; Gresham, F; Arnold, LE; Wigal, T; Wasdell, M; Greenhill, LL;
Indirizzi:
Univ Calif Irvine, Dept Pediat, Irvine, CA 92717 USA Univ Calif Irvine Irvine CA USA 92717 , Dept Pediat, Irvine, CA 92717 USA
Titolo Testata:
LEARNING DISABILITIES: IMPLICATIONS FOR PSYCHIATRIC TREATMENT
fascicolo: 5, volume: 19, anno: 2000,
pagine: 97 - 128
SICI:
1041-5882(2000)19:5<97:EOLDIC>2.0.ZU;2-H
Fonte:
ISI
Lingua:
ENG
Tipo documento:
Article
Natura:
Collana
Settore Disciplinare:
Clinical Medicine
Citazioni:
0
Recensione:
Indirizzi per estratti:
Indirizzo: Swanson, JM Univ Calif Irvine, Dept Pediat, Irvine, CA 92717 USA Univ Calif Irvine Irvine CA USA 92717 t, Irvine, CA 92717 USA
Citazione:
J.M. Swanson et al., "Evaluation of learning disorders in children with a psychiatric disorder -An example from the Multimodal Treatment Study for ADHD (MTA study)", REV PSYCH S, 19(5), 2000, pp. 97-128


ASDD Area Sistemi Dipartimentali e Documentali, Università di Bologna, Catalogo delle riviste ed altri periodici
Documento generato il 25/11/20 alle ore 06:44:18